i am in love with this weather

solen skiner och det är 9 plusgrader. man kan inte annat än att le.

skrev mitt nationellaprov på lite mer än två timmar. tur som man hade så fick man ju skriva på datorn ;) tycker nästan lite synd om alla andra program som fick skriva för hand. MEN som dom säger; skadeglädjen är den sanna glädjen. mohahaha!

efter provet åkte jag och plockade upp anna och carro på hedbergska. sedan böörnade vi ut till birsta och kollade runt där. spenderade inga pengar, men hittade många fina gladiatorsandaler. otur hade vi när vi skulle käka lunch också. jag menar hur ofta går drickamaskinen sönder på mcdonalds???! det slutade med att vi gick till ikea och åt kotlettrad (eller hette de kott-lerad, anna?;)) med pommes och bea.

nu har jag pluggat lite historia. orkar inte. kan väl lite och det får fan i mig räcka. lär ju kunna skrapa ihop ett godkänt hoppas jag.


om 45 min ska jag åka och hämta pa-pa sedan blir det lax. hörde även rykten om att det skulle handlas mat. lika bra att följa med så man slipper sitta här och känna ångest över historian.



Anna

såklart! kott-lerad, de säger alla:))

2009-04-02 | 08:50:45 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0