hemma och andas

nu är jag hemma en sväng innan jag måste åka iväg igen. då är det dans som gäller. har haft en veckas uppehåll, så får se hur mycket man kommer ihåg av koreografin. men det ska bli skönt att köra lite styrka först och sedan hela koreografin.

fotbollsträningen då.. jaaa, vi var fyra stycken. hahaha. så vi körde "två mot två"-spel hela tiden. det var hyffsat jobbigt men himla kul :) längtar till matcherna börjar.

det blir troligtvis träning på torsdag också. men kommer måsta åka direkt ifrån skolan eftersom träningen börjar 10 min efter jag har slutat. nemas problemas ;)

ska fortsätta andas, sedan ner mot city. dans dans. pepp pepp.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0