ensam kotte

lonely, i am so looooonely! inte en kotte hemma. mamma jobbar, pappa är på kurs och elvira är på sleepover. riktigt skönt måste jag säga. jag skulle inte ha några problem med att bo ensam. tystnaden är guld värd. och det är ju bara ett plus att jag är "ägare" till mondeon i fyra hela dagar.

jag var snel syster förut och fixade käk åt mig och henne. grillat kött från igår + att jag fixade pommes och vitlökssås. mästerkocken foo sho! sedan spelade vi spel på msn, hehehehe.

förutom att umgås med henne en stund så har jag pluggat. från typ 12:00-16:00. men tror ni nåt har fastnat i skallen? tssss.. knappast. men nästan hela lathunden är klar, så det var ju bra det iaf.
resterande dagen kommer jag att spendera framför teven. kanske blir en dusch också.

byebye






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0