bloggdesign

har suttit och pulat lite med bloggdesignen ett tag. är inte helnöjd än, men får fortsätta när jag har tid. det svåraste är ju att komma på vad man ska göra för header. har ju bara tillgång till paint, så det är svårt att göra något flashigt :P men jag ska fortsätta klura.

vill passa på att säga GRATTIS till alla som är lediga imorgon. en annan ska ju upp tidigt och åka till skolan och slita arslet av sig med prov o grejer. så congratzzzz!

näää, nu blev det dålig stämning. jag tänker helt enkelt se det från den ljusa sidan; jag är ju ledig på fredag.

snart är det dags för sängen och Sex and the city. så då säger jag godnatt.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0