clubmedlem

vem öppnar andras post?? jo, min mamma. när jag kom hem var mitt brev från h&m öppnat. tur för henne att det inte var något mer "privat". hennes bortförklaring var att hon "var verkligen bergsäker! på att det var till henne".
anyways.. i kuvertet låg mitt h&m-clubkort. fick även 50kr rabatt från valfri h&m-butik. inte nog med det så fick jag även 50kr rabatt om jag beställde något från katalogen. nice bice(bajs).



imorgon är det vagant-brännboll hela dagen. för er som inte vet vad vagan är så är det en tävling som avgör vilken klass som får gå ut först på trappan när vi tar studenten. vi ska vinna! vi ska gå ut först! vi ska hamna på st's förstasida! om vi inte vinner kan vi lika gärna komma sist... det är iaf vad jag tycker.

pestskoldagen är iaf slut för idag. hade till och med en timme kortare mattelektion. men då måste vi istället ha 4 och en halv timme matte nästa vecka...... en timme på måndag, en och en halv timme på tisdag, två timmar på torsdag. my prayers have been answered! detta betyder att jag kommer få stressa arslet av mig på torsdag. ska ju på timrå ik's första hemmamatch! fast jag har inte fixat några biljetter än. men jag ska! snarast!

tänkte att jag skulle skriva en labbrapport till kemin nu när jag kom hem, MEN glömde grejerna på skolan. hehehehe. oooooooops. det var ju synd, verkligen.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kindpuss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0