TIMRÅ IK<3




hemkommen från timrå ik's första hemmamatch (och första match för säsongen för den delen), som dom såklart vann ;) mot hv71. heja timrå!
dom yngre spelarna var ju dom som var på hugget iaf. det gillar vi :)
haha även att jag blev alldeles till mig så att min mobil råkade kastat iväg på en liten pojke. haha stackarn. men han var snäll och gav tillbaka den till mig :')

åh jag bara älskar att elitserien har börjat igen! har längtat ända sedan den slutade.

nä det blir nog snart sängen.


snälla gud, låt mitt "sugmärke" vara borta till skolfotograferingen imorgon!

Jessica

Jag tror jag blev blind!!

2008-09-19 | 20:19:07 | http://takeadeepbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0