sugmärke??

igårkväll upptäckte jag något på min hals som väldigt mycket liknade ett sugmärke?! tänkte i mitt stilla sinne att detta "sugmärke" skulle vara borta när jag vaknade imorse. men tji fick jag! det sitter där så fint så fint, MITT på min hals(!!) förstår inte riktigt vad det är för något, eller hur det kom dit.. för så vitt jag vet så är det ingen som har sugit på min hals...
ska på skolan om en halvtimme! måste dölja detta på något sätt. alternativ 1: halsduk, alternativ 2: concealer, alternativ 3: sjukanmäla mig. det sista alternativet är egentligen helt uteslutet. skulle aldrig vara hemma från skolan för en sån skitsak. får helt enkelt först prova med concealer, för att sedan ta på mig en halsduk om detta inte funkar..





Jonna

har haft samma problem. ja tror jag fick ett sånt eftersom jag var allergisk mot min parfym eller någonting. Kanke det beror på det?

2008-09-21 | 17:50:13 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0