softa skoldagar

slutade för dryga timmen sen. hade ingen fysik så våran svenskalärare bytte plats på lektioner så att vi fick sluta tidigare istället för att få håltimme. snelt. och imorgon har vi bara en lektion och den börjar 13:40 och slutar 14:30. dåligt skönt!

vad ska man göra resten av dagen då tro? måste väl "slå" in min mattebok. är tvungen eftersom den är ny.
kasta väckarklockan ska jag göra också, eftersom det aset har pajat. vilket betyder att jag måste köpa en ny. gyyyyyyy va jobbigt.

regnet stoppar inte mig från att gå till coop katten och köpa en halvliter glass!

Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusshejpa




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0