sicko

kände av en liten förkylning igår. spelade brännboll hela dagen och sedan red jag på kvällen. and this is how my body repays it. nu är jag sjuk. inte dödligt sjuk. (thank god). men en lättare förkylning har man åkt på. hoppas att det börjar vända nu och att det inte är värre imorgon. orkar inte va sjuk. that's not my thaaaang.

idag har jag och päronen varit och storhandlat inför dom kommande 4 veckorna. hela familjen ska nämligen äta enligt LCHF-metoden (low carb high fat). det är min grupps projekt. vi ska se hur kroppen påverkas. jag kommer avlida. kommer inte få äta bröd, socker, potatis, pasta, ris, frukt osv. kommer ni på min begravning?

tänkte kolla på hostel ikväll. men slutade kolla efter en halvtimme. den sög totalt. sämsta filmen jag har sett på länge. om du inte har sett den så har du inte missat nåt. jag lovar.

vill passa på att tacka carro norén för dom fina presenterna jag fick som tack för att jag hade hjälpt till i hovstallet :) fick ett par ridstrumpor och ett par ridvantar. mycket snällt av henne :)


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pusspuss




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0