nyklippt

hade bara en lektion idag. och den varade i 50 min så det kändes ju, om jag får uttrycka mig så, SKITnödigt. och våran lärare uttryckte sig så fint på kemin: "är det någon som har luktat på etanal någon gång?" ni kan ju prova säga etanal så hör ni nog att det låter som ett anal. kunde inte hålla mig för skratt :p

innan skolan var jag ner till stan och klippte mig. eller ja frisören klippte mig såklart. hehe. och slingade mitt hår. så nu är jag verkligen blondie :) och nöjd med håret är jag också. käääänon lixxxom. kommer väl någon bild framöver.

blev goolunch med jessi på subban också. muuuums!

ikväll har vi spelat sista korpenmatchen för i år. blev tyvärr förlust. så vi slutade 4a i division 2. inte tillräckligt bra. vi förtjänar 3e-platsen! :(

aja.. ska ringa och beställa pizza och sallad nu. jag och päp ska äta middag.


Don't just look on the bright side of life; Live on it / kisses




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0