mardrömmar

jag vet inte vad det är med mig. jag har drömt flera mardrömmar i ca en veckas tid. annars brukar jag aldrig, då menar jag verkligen ALDRIG, drömma mardrömmar. flera av dessa mardrömmar har handlat om att jag har blivit av med körkortet på ett eller annat sätt. vad ska detta betyda? ingen ska få ta mitt körkort ifrån mig!

har nu läst som en galning i skitboken Singoalla. har väl typ 3 kapitel kvar eller nåt sånt. läser ut skiten ikväll innan jag somnar. sen är det bara att fixa nån slags redovisning? hur det nu ska gå..

vill att klockan ska bli 20:30 så jag får dansa!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / ciaobella




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0