krissituation

gaaaaaaah! det är match om en och en halv timme och vi har bara 6 spelare!!?? det är kris! känner du dig manad så tycker jag att du ska ringa mig ögonaböj! vi måste krossa nsk!

idag har jag iaf inte varit i skolan nånting. var bara på ett litet "möte" på kommunhuset angående vårat projektarbete. det tog väl högst en timme. sedan gick jag och bokade om min klipptid. köpte sedan lunch på subban och åkte till jessi och började med tidsplanen till projektet. mycket duktigt. sedan spelade vi nintendo wii i flera timmar. hahaha.

aaaja nu ska jag ladda för match. sedan åker jag och dansar 20:30.

Don't just look on the bright side of life; Live on it / kisses




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0