just dance!

bästa kvällen på länge igår! det hela började med att jag, anna och amanda lagade tacolåda hos anna. sedan kom ida och matilda och åt med oss :) sedan kom även sofia, jennifer, carro och mikaela. vi spelade fia med hutt, med andra ord och hora. jag fick två horor! nanana :D tog bussen in till stan när klockan var runt 11. gick först upp till aveny där hoffmaestro skulle spela för att kolla om vi kom in. men vakten sa "om ni hade varit liiiiiiite äldre så hade ni fått komma in". aja, det var väl ändå bara gammfolk där eftersom dom hade satt åldersgräns 23. istället drog jag, anna, ida, carro och jennifer till bk. blev ett jävla drag tillslut. man kunde knappt vara på dansgolvet för det var så jävla mycket folk??! aldrig varit med om nåt liknande där. träffade massa kända ansikten också :)
ååååh oså vare ju nån jävla ångebo som följde efter mig hela kvällen. störd. stod och skrek "josefiiiiin!! jossan mitt hjärta bankar fortfarande!" EEEEEEEH?? och tydligen så hade jag sagt till han att jag var förlovad? det var iaf vad han sa till anna, men han trodde dock inte på det :p HAHHAHA inte att förglömma PRÄLLEN! jag höll på att dö. en jävla äckelgubbe som dansade vid oss. får rysningar... hua.

hade iaf grymt kul! anna & ida gjorde definitivt min kväll :D

ps. mina fötter tog en hel del stryk efter 4 timmar i ett par skor med 11,5cm klack..


Don't just look on the bright side of life; Live on it / rock on!

AmandaOkfors

"josefiiiiin!! jossan mitt hjärta bankar fortfarande!" hahahahahahaha , jag doooooooooog ;P åhh , jag hade också velat följa med ut !!!

2008-09-07 | 22:17:51 | http://amandaokfors.blogg.se/
Anna

yees vi har alltid grymt kul!:D <3

2008-09-07 | 22:24:32 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0