frost på bilrutan

imorse när jag skulle ta bilen till skolan så var jag tvungen att skrapa rutorna(!!) skrapa rutorna den 30 september? fyfarao. tack vare att jag var tvungen att skrapa rutorna så höll jag på att komma försent till matten. men jag kom instapplandes precis när den började. ändå onödigt att vara tidig och behöva sitta och vänta på lektionen, haha.

och äntligen är min skoldator fit for fight igen! sedan den här terminen började har den redan fått ett nytt batteri och en ny laddare. vill tillägna ett tack till jesus också, som hjälpte mig att inte framstå som en data-mördare.

imorgon är det studentmössprovtagning :D tänk att man tar studenten till våren. 12 juni. kan inte fatta det.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0