fortfarande dag 1 av helvetesmånaden

nu är jag hemma efter dagens äventyr. och med 2 hockeybiljetter rikare (men 120:- fattigare...). har till och med hunnit åka ut till birsta en snabbsväng. fick med mig sminknbortagningsmedel hem. tänkte köpa den där volym-vätskan också, men den var så jävla dyr, över 200 spänn kostade den :/ maaaaammmaaa? *hundvalpsögon*

dans ikväll. tänker dansa även fast jag inte mår riktigt hundra. måste ju vara med nu när vi ska börja öva inför uppvisningen i december. ja, UPPVISNING. hahahahaha. ni är varmt välkomna. återkommer om datum, tid och plats.

borde plugga lite matte också. och öva inför redovisningen imorgon. meeeeeeeeeeeeeeeen, orkar inte. det enda jag kan tänka på är mat. är såå hungrig. hör att mamma steker kyckling i köket (JA, jag hör att det är just kyckling). ska bli gottgottigottgott. men det skulle va ännu godare med pommes frites. men nä, sånt får jag ju inte äta :(




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0