första dagen av mitt nya liv

07:40 kom jessi och hämtade mig. då åkte vi och tog blodprov. sedan åkte vi och bytte in deras bil mot en hyrbil. HAHA säger jag bara. vilken satans skitbil dom fick som hyrbil! en renault! franskt skit. det tog typ 50 år innan vi kom på hur man fick i backen?? jag säger bara en sak: renault, en sitter i och två skjuter på.

när jag kom hem var jag hungrig som en varg eftersom jag inte hade ätit nåt sen den där halvlitern glass vid 20:00 igår. åt en skål med fil och två finnkrisp med skinka och ost. blev dock inte mätt så jag åt en till skål fil och några ost- och skinkskivor. blev ändå inte mätt..

om typ 2 timmar ska jag åka till skolan och ha matte E i en timme. sedan åker jag till jessi och finslipar en redovisning.

nu ska jag snora vidare. have a nice day maathafakkas!

skinky

renaULT fyra skruvar och en bult

2008-09-15 | 13:35:16 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0