forever on the dance floor

jag hör chris brown-forever. det kommer ifrån någon av mina grannar. det låter som att det kommer ifrån gösta. men det kan omöjligt vara han.

var nyss på coop katten och köpte glass. måste ju passa på att unna mig massa gott nu, för om en vecka blir det inge mer sånt på fyra veckor. nightmare.

planer för idag:
- läsa ut Singoalla
- dansträning

Don't just look on the bright side of life; Live on it / hejdå



Jessica

Haha men det vore kul om det var gösta :P haha läsa ut? jag har inte ens hunnit halva :O bäst jag sätter igång att läsa jag också då.

2008-09-08 | 12:28:33 | http://takeadeepbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0