fett-doktorn

är äntligen hemma! har äntligen fått sätta ner mina fötter på platta marken. efter att ha gått hela dagen i högklackat är fötterna ganska ömma.

idag har jag och min projektgrupp varit och träffat Annika Dahlqvist aka fett-doktorn i hennes eget hus! det ni! hon svarade lydigt på våra frågor och var faktiskt till mycket hjälp. gav oss tips o grejer. hjälpsam kvinna det där.


kvinnan, myten, legenden


förutom att ha varit i skolan och varit och hälsat på hemma hos fett-doktorn så har jag även flängt med mina päron. ikea, ica maxi, okq8, mormor & morfar och vattna blommor. fick iaf med mig en del godsaker från ica maxi. godis, cheeseballs, brööööööd. kolhydrater kolhydrater kolhydrater! måste passa på medan man fortfarande får! om 11 dagar börjar vi med LCHF-metoden. kommer dö. seriöst.

idol nu!


Don't just look on the bright side of life; Live on it / pussisen

Jessica

Haha du försöker ladda upp kolhydratkällorna så du kan leva på de den där hemska månaden.

2008-09-04 | 20:04:04 | http://takeadeepbreath.blogg.se/
schessica

HAHAHAHAHA Idas idol (NOT)! hon höll på å dö när jag berättade detta :D

2008-09-04 | 22:29:13 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0