bil-fight

blev väckt av moder jord imorse klockan 11. så åt jag frukost och klädde på mig. sedan vandrade hon och jag ner till stan. där köpte jag ett par svarta strumpbyxor. fick ett skrivblock av mamma också. det stod I'm smarter than you på det, så jag tyckte att det passade bra. hehe.

kan någon snälla slå in lite vett i min pappas huvud?! han vill köpa en ford s-max om vi ska köpa en ny bil! det är det dummaste jag har hört på länge! han vill på fullaste allavar att 3 pers plus en hund ska sitta och guppa runt i den där stora bilen. och sen när jag flyttar hemifrån och hunden har trillat av pinn, så ska alltså han och mamma sitta helt själva och åka omkring i en stor familjebil??
nej, där sätter jag gränsen. jag tänker slåss för mitt liv att vi istället skaffar en ford mondeo, ford focus eller en audi r8. den sistnämnda är garanterat att glömma. men man kan ju drömma..


s-max - mondeo
focus


 


r8<3





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0