abstinensbesvär

har mått piss hela dagen. börjar dock må bättre nu. jävla LCHF-metod...

jag och min bebi klev iaf upp runt halv 11 imorse. då åt jag frukost och sedan gick vi ut på en liten prommis. vid 12 åkte jag till skolan. hade bara svenska och kemi idag så det gick ju att härda, även fast jag mådde som en kloakråtta.
såhär i efterhand kanske jag inte skulle ha kört bil. kunde ju ha svimmat vid ratten. MEN det hände ju inte, så ingen skada skedd!

när jag kom hem från skolan gick jag en till prommis med lillskrället. hon var så söt när hon strosade omkring i lillskogen. hon fick välja väg så det blev ju några smala, slingriga små stigar. men tillslut kom vi iaf ut på andra sidan :p



min bebi imorse


min bebi efter att vi varit ute på prommis






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0