vitchoklad-cookies



det luktar fortfarande nybakat i lägenheten
trots att det är 4 timmar sedan jag bakade. men jag klagar inte, för det luktar goooottt :) och cookiesarna smakar himla gott också. gjorde vanliga cookies fast med vitchoklad istället för vanlig choklad.

bjöd syrran på middag idag. lyxmiddag. från max. heh. inte nog med det så bjöd jag henne på mina nybakta cookies. jak er snel syster.

det blev faktiskt lite tid över till matematikE-plugg också. vissa delar kan jag bra, men andra förstår jag mig inte alls på. antingen är de helt oförståeliga eller så är det jag som tänker för mycket igen. får helt enkelt försöka mig på den svåra delen imorgon igen (när min hjärna har fått vila lite). eller så struntar jag i den helt och pluggar stenhårt på det jag förstår så jag kan det bergsäkert. det sista alternativet låter mest lockande. MEN ska försöka klara av alternativ 1.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0