intressant lista

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
oooja, vem gör inte det?!
Titta på dig själv i spegeln: ja så fort jag får tillfälle.
Gnälla: i'm trying not to.
Skrika: när jag är förbannad går det inte att prata i normal samtalston.
Sova: ja, helst mycket och länge.
Ha ångest: det ska väl vara över skolan isf.
Skada dig själv med flit: nej! det gör ju ont :|
Ta mediciner du inte borde ta: nej varför skulle jag?
Vilja dö: gud nej.
Drömma mardrömmar: drömmer aldrig mardömmar.
Drömma sexdrömmar: hehehehe... har väl hänt. hehehehe...
Ta droger: NEJ
Försöka vara annorlunda: jag behöver inte försöka.
Klä dig i svart: ja! svart är bäst! passar till allt.
Gå till kyrkan: hahahahahahaha!!
Gå i skolan: ja, det är min plikt.
Röka: NEJ. att kyssa en rökare är som att slicka ett askfat.
Ha sex: vad är det för fråga?!
Ljuga: alla ljuger.
Hata folk: hata är ett starkt ord.
Lita på folk: försöker..

VEM:
Saknar du:
får jag bara välja en?! BL? gud vad tragiskt.
Vill du döda: svartvadet? nää jag är inte kapabel att döda någon.
Rörde dig sist: hmm.. elvira.
Vill du slå: kan inte slåss... :/
Kysste dig sist: eehm.. ÅH NEJ! det var BR. hahaha big mistake.
Vill du kittla: nån som är jättekittlig.
Kramade du sist: räknas hunden?
Vill du prata med: anna är alltid rolig att prata med :D
Skrek du på sist: säkerligen hunden, eller mamma.
Vill du vara som: för att citera lil' wayne: I'm me, baby I'm me.
Sårade dig sist: i dunno.
Vill du bli galet full med: ANNA. no doubt about it.
Gjorde dig riktigt glad senast: oj vad svårt. kommer inte på nåt :|
Fick du sms från senast: mami.
Ringde dig senast: anna.
Är snyggast på jorden: ååh det finns många snyggingar. chad michael murray. markus rosenberg. chace crawford. i can go on for ages.

HAR DU:
För många vänner:
i mitt tycke kan man inte ha för många.
Förföljelsemani: haha nej.
Tvångstankar: det händer.
Någon annan psykisk sjukdom: nej.
Någon fysisk sjukdom: nej.
Någon skada: nej jag är frisk som en nötkärna.
Färgat håret: slingar mitt hår.
Brutit några ben: det enda jag har brutit är en nagel.
Några piercings: i båda öronen.
Egen dator: en skoldator.
Bra självförtroende: jorå.
Kysst någon: JA.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nope
Bjudit ut någon: njäää. blir bara utbjuden ;)
Varit kär: hur vet man?!
Dumpat någon: ja.
Stulit någonting: nej.
Lämnat landet: yes. thailand, england, danmark, tyskland, finland, norge, cypern, bulgarien.
Tuttat eld på nått: nä inte vad jag kan komma på.
Gjort något olagligt: oooooja


HUR:

Går du: med mina ben?
Svarar du i telefonen: "aa hallå?" eller "hej det är josefin"
Fördriver du tiden: tv-tittande och dator-sittande (rimmarN.)
Mycket pengar har du: har väl några laxar.
Tjänar du pengar: studiebidrag.
Ofta diskar du: typ aldrig.
Ofta städar du: när mamma tvingar mig.
Många stör du dig på: finns väl några.
Ofta träffar du din familj: varje dag.

TROR DU:

Att du kommer bli något: jag ÄR något.
På gud: haha yeah right! han finns ju! NAAAAAAT.
På rymdvarelser: räknas göran persson?
Att folk tycker om dig: jarå det hoppas jag :)
På ett liv efter detta: nej.
Att fiskar kan tänka: såklart dom kan!
Att du kommer leva länge: kommer bli minst 110 bast.



AMMII

hahaha fiskar kan tänka men de har väl inget minne? :P

2008-10-08 | 13:03:19 | http://ammiis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0