torsdag

2 timmar matematik E fick avsluta skoldagen idag. pappa hämtade mig när jag slutade. kom inte hem förrän strax efter 17:00. då åt jag god asiatisk lax. sedan tog jag bilen till kubiken och hämtade mitt paket från eleven.se. där i låg min lip plumber. smetade på lite på läpparna, och ja det sved i kanske 5 min. jag lägger in bilder senare ikväll eller imorgon. så håll utkik ;)

nu ska jag börja peppa för hockey. modo-timrå. pappa har laddat hem matchen via com hem. så jag, han och morfar ska kolla :)

jess

forget it!! no time! men lakan finns i mitten-garderoben.. varsågod :)

2008-10-02 | 21:08:51 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0