still in the lead!

kollade nyss skol-mailen och där hade vagantdomarna lagt ut resultaten för "Rosa-dagen". Vi och en annan naturklass fick högst poäng :D så vi är fortfarande i ledning, wiiiiihoooo! :D måste börja peppa för nästa vaganttävling som är inom en snar framtid. ingen vet vad den kommer att bjuda på. det enda vi vet är att det är utklädnad som gäller.

jag kan ju passa på att bjuda på liter bilder ifrån just "Rosa-dagen", since i haven't done it yet.




är vi inte snygga? ;)


Djessica

hahaha gölligt! OCH eftersom jag bidrog till ett mkt viktigt inslag i Er rosa outfit samt att jag faktiskt har varit vagant-domare så borde jag få lite smör-fika :) ses i helgen!

2008-10-23 | 22:01:34 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0