städa och plugga

klev upp klockan 11 idag. TRODDE JAG! klockan var i själva verket 10. fail. så från klockan 10 har jag fördrivit tiden genom att dammtorka hela mitt rum. ska bli spännande att se om mamma lägger märke till det.

när jag hade dammtorkat klart hade jag tänkt att jag skulle plugga lite matte, eftersom jag missade mattelektionen i torsdags. och man vill helst inte hamna efter. MEN då har jag glömt matteplaneringen i skåpet på skolan. fail.
så man får väl kanske ta och skriva klart den där jävla källkritikuppgiften till historian istället.

plugget har inte riktigt "left the building", så att säga.

Hänisch

haha, jag trodde också att jag klev upp elva x')

2008-10-26 | 15:58:06 | http://hannagsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0