slutkörd

heeeeeelt slut! ridningen tog knäcken på mig. hostmedicinen kanske har ett finger med i spelet också... kämpade som en dåre på ridningen iaf. gadd va tjurig som få. han blev lite sur på mig, haha ;P i skritten var han döfin, och helt ok när vi red på volt, även längningen i traven var ok, men sedan var resten pannkaka ungefär. svettig blev han iaf ;)



nu tar vi nya tag och peppar inför tävlingen imorgon! tufft motstånd. iaf på papperet. ska försöka ge dom nånting att bita i. eftersom jag startar först kan jag sätta ribban högt. satsar på en dubbelnolla.

men innan tävlingen ska jag och anna ut och rida pärlan och wille. så jag måste ändå kliva upp tidigt, trots att tävlingen börjar 15:00. men det gör inget, bara roligt när man får rida :)




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0