Rycket

Tänka sig (IGEN!), såhär med mat i magen fick jag något ryck. Ett ryck som resulterade i att wooooops, nu är min svenskauppgift färdigskriven. En sida plus några rader blev det allt som allt. Det känns inte bra att det bara blev några få rader på en hel sida. Får ta och korta ner skiten. Behöver säkerligen finslipas också. Men det får bli en annan dag. En vacker dag.

Jag har härmed bevisat att jag KAN vara ute i god tid när det gäller skolarbeten. Det är nämligen 2 veckor och 2 dagar kvar innan den här svenskauppgiften ska skickas in. Åååh jag känner mig så duktig :')

haha jag kom precis på mig själv med att skriva stor bokstav i början av varje mening! hahahah. skadad av 45 minuters svenska B-skrivande.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0