matte<3

vaknade 11 imorse. då klev jag upp och åt en tekaka med messmör och drack mjölk. döööööööögott. eftersom det ändå var över två timmar kvar till jag var tvungen att vara på skolan så passade på att plugga lite matte. hann med rätt mycket på den stunden. tog sedan en paus i pluggandet för att åka till skolan (haha, vem tar paus i pluggandet när man åker TILL skolan?) och ha min enda lektion för dagen, kemi B. ganska underhållande. och då menar jag inte kemin i sig, utan läraren. hahaha så jävla klockren. går inte att med ord beskriva.

efter dom 50 minuterna åkte jag hem och pluggade mer. åt cookies. pluggade. kollade på tv. åt middag. pluggade. och nu sitter jag här. imorgon är det matteprov, men sedan behöver jag inte plugga nå mer resten av veckan. weeeey. fast tänker nog göra det ändå ^^ måste finslipa svenskauppgiften. och det kanske vore bra om man började med historiauppgiften också. menmen, vi får se hur länge orken räcker helt enkelt.

nu ska jag vila skallen för första gången idag. take care!




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0