idol

god afton mina älskade!

blev somsagt ingen ridning för mig ikväll. känns därför inte som fredag. känns förjävligt att man missade hoppningen. men anna skulle, snäll som hon är, anmäla mig till klubbmästerskapet som är nästa helg. mona och jag ska försöka försvara guldet :) haha fan va töntigt det där lät. jag tar tillbaka det där. ger säkert bara otur ändå. men vi kommer ge järnet iaf, det är en sak som är säker!

tänkte faktiskt att jag skulle kolla på idol ikväll. brukar annars aldrig göra det på fredagar, utan brukar istället se repriserna på söndagarna. efter man sett resultatet av omröstningen så blir det väl sängen. ska ju trots allt upp tidigt imorgon och skriva högskoleprovet. 08:30-16:20 ska jag sitta i fälldinsalen och försöka använda varenda hjärncell (hur bra det lär gå med feber är ju en annan femma...). och att jag känner mig noll förberedd gör ju inte saken bättre. hur i hela friden kommer detta gå? säkerligen åt pipsvängen. men man har ju fler tillfällen att skriva det igen. så no worries.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0