hostmedicin

färdigpluggat för idag. har skrivit alla svar till lathunden och gjort några övningsuppgifter. uppgifterna gick lätt som en plätt. det som är kvar inför provet är att träna på lathunden. 14 punkter. att lära mig 14 punkter på tre dagar (torsdag, söndag och måndag) borde ju kunna gå. fredag och lördag är "vilodagar".

snart är det mat-dax. sedan kommer anna och hämtar mig, och då ska vi åka till stallet. hon ska rida och jag ska kolla. dom kanske har satt upp startlistan inför tävlingen på lördag? jag brukar alltid få starta bland dom första. men det är fine with me. spelar inte så stor roll.

mamma har fixat hostmedicin till mig. kan verkligen behövas. hostar konstant. jättejobbigt. men kommer inte få köra bil nu medan jag tar den här hostmedicinen för den är så stark. det är kanske ännu jobbigare. aja, alla får skjutsa omkring mig tills jag är bättre ;P




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0