hopptävling

ja det där gick ju bra ;O jag & gadd knep förstaplatsen! :D det hade jag inte trott. men så blev det, haha. riktigt nöjd :) vill tillägna ett grattis till amanda som vann 1 meters-klassen också :D

så ja, då fick man en till gul-blå rosett i samlingen :p tredje raka vinsten?! :O that is craaazy biatch!

innan hopptävlingen red somsagt jag och anna ut en timmes tur med pärlan & wille. gick finfint :) fixade deras mat och mockade osv också.

hela min kropp är död. har haft ont i vänsterarmen hela dagen. och arslet! och nu har jag sån jävla träningsvärk i magen från igår. gör ännu ondare att hosta med träningsvärk i magen vill jag lova.

Hänisch

Grattis! :D

2008-10-12 | 12:25:43 | http://hannagsson.blogg.se/
AmandaOkfors

taaack så mycket ;D :D & grattis till dig också :D

2008-10-12 | 16:05:14 | http://amandaokfors.blogg.se/
Anna

grattis!:D <3

2008-10-12 | 20:32:06 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0