full rulle

har varit igång ända sedan klockan 09:00. skoldagen bestod i princip av en musikal. men innan musikalen hade vi svenska. jag och jessi bestämde oss för att gå till kulturmagasinet och låna en bok om pearl harbor till våran bok/film-uppgift. men kulturmagasinet har ju överlevt sig själv! helt ologisk ordning på böckerna (om dom ens finns?) och noll service. behöver jag säga att vi inte hittade det vi skulle ha? då tänkte vi istället att vi skulle gå och boka tid på spa, för jessi har nå presentkort. men tror ni inte att det var stängt pga förkylning? ha-ha-ha-ha. då gick vi tillbaka till skolan igen, därifrån fick vi åka buss till skönsberg där det bjöds på en musikal. lite smårolig.

efter musikalen fick jag skjuts hem av jessi. då åt jag en minipizza och bytte om. sedan kom anna och hämtade mig då åkte vi och red pärlan & wille. jag red barbacka, tihi, mysmys :) och vi red över skräck-bron?! scary shit. trodde att den skulle braka ihop. men vi lever! thank god! det hann bli riktigt mörkt innan vi var tillbaka.

kom hem för en timme sedan. har hunnit äta och om en halvtimme ska jag åka iväg på dansen. full rulle for sure!


skulle ha behövt plugga fysik. men som ni ser så hade jag bättre saker för mig ;) hehe.



Ida

Jag vet, den där bron är livsfarlig :O Jag red över där med Marta när vattennivån var skyhög för nån vecka sen, jag lovar, jag var 10 ggr räddare än vad hon var...

2008-10-20 | 22:17:14 | http://idanordstrom.blogg.se/
Anna

tack för hjälpen!:D <3

2008-10-21 | 08:34:11 |



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0