dressyrtävling

hela förmiddagen har jag spenderat i stallet. min vän carro har tävlat dressyr. hon var riktigt duktig, bara två poäng från placering. synd att hon inte fick en rosett. jag tycker att hon förtjänar mer poäng än vad hon fick. menmen... nu var det ju inte jag som var domare.

direkt när jag kom till stallet så såg jag mona i sjukhagen. gick dit och pratade med henne en stund, gav henne lite gräs och klappade lite på henne. hon såg så glad ut, sötnosen :) hoppas hon blir frisk snart.

jag passade även på att byta häst till hopptävlingen nästa helg. så nu blir det gadd och jag :) det ska nog gå bra.

jag har nyss ätit fisksoppa här hemma. ska väl snart åka tillbaka till syrrans lägenhet och göra kattskrället sällskap.
senare blir det andra avenyn.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0