baka en kaka?

lägger ner kemin nu. håller tummarna för kryssfrågor imorgon. men pluggandet tar inte slut bara för att ett kemiprov är avklarat. nejnej. för på torsdag är det matteprov. nä nu ska jag bespara er från allt pluggsnack för idag.

jessi sa att hon skulle baka kladdkaka nu. blev himla sugen på att baka någonting jag också. typ chokladbollar eller cookies. men jag tror jag väntar till efter middagen, som förövrigt kommer bestå av korv och pasta. jag har inte ätit pasta på 4 veckor nu. ska bli GOTT.

senare är det dansträning som gäller. hoppas jag slipper vara lika lost som sist. men det ska nog inte vara några problem om våran riktiga danslärare är tillbaka.

Alina

tack va snällt! Detsamma måste jag faktiskt säga! :)

2008-10-13 | 15:43:08 | http://emmiealina.blogg.se/
Cornelia

fullt upp hör jag, glöm inte att stanna upp och njuta av dagen, den kommer aldrig igen=)

2008-10-13 | 21:53:05 | http://corneliacorner.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0