att något så fint kan bli förstört...

tårtan satt finfint i lillmagen. åt kanske liiite för mycket. men sedan satt jag ju där i sadel iaf, haha. red harry. blandade känslor. speciellt med tanke på att han kastade av en tjej mitt framför ögonen på mig idag...  min stora bäääbis :'( han har blivit så förstörd. han var så oskyldig när han kom till ridskolan. nu är han bara ett vrak. jag skulle ha räddat dig medan chansen fanns... om jag bara hade haft pengarna och kunnat köpa dig. men världen är orättvis. jag hatar att se dig såhär.</3


jag & harry efter att jag hoppat med honom på hans första tävling.


nu ska jag gå och poppa popcorn och fixa iordning lite dipp :) om det finns någon turkyoghurt vill säga... för att sedan bänka mig framför freaky friday.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0