atjo prosit

jag nös precis. och gissa om det var skönt! det bara sprutade ut snor! tur att man är snabb med näsdukarna ;) äntligen kan jag andas igen.

imorse klev man upp med tuppfan. 09:30 ville mobilen att jag skulle kliva upp. det var bara att lyda. det var lite tungt, med tanke på att jag kom hem 02:15 imorse. men sedan tänkte jag på stackars anna som var tvungen att vara i stallet 08:00 imorse. då kändes det lite bättre. haha.

det gick bra för anna när hon tävlade iaf :) alla bommar låg kvar och jag tyckte att både hon och gadd skötte sig riktigt bra. jag hann tyvärr inte vara kvar och få reda på hur det gick med stilbedömningen. så anna, HUR GICK DET?

syrran har man skjutsat till tåget. så nu är man en lägenhet, en bil och en tjock katt rikare.

om några timmar ska jag åka ut till stallet igen. då ska det ätas tårta(?) och ridas dressyr. undra vilken kuse man får.

nä nu måste jag packa väskan och skriva en inköpslista till mina päron. åker direkt till syrrans lägenhet efter ridningen.

Mmmjess

hur mår fatso? jag sitter på arlanda nu.. glammigt värre :P

2008-11-01 | 09:09:07 | http://jeskinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0