arg

fan vad jag hatar modo. visst, jag hejar mer på modo än vissa andra lag i elitserien. men när det kommer till timrå-modo så ligger modo jävligt långt ner på min lista. och att modo vann över timrå ikväll ger mig känslor som skulle kunna döda. och sen vill jag passa på att skriva en liten häslning till modo: fyfan vad dåliga ni är! ni fick bara in ett mål mer än timrå. och skillnaden i utvisningsminuter tyder på att ni borde ha fått in MINST 3 mål mer. hahahahaha. grattis till det, sopor!

menmen, jag antar att även timrå måste förlora någon gång. nu tar vi nya tag. det blir vinst hemma på lördag mot rögle.

jag vet inte när hockeyn blev en så pass viktig del av mitt liv, när blev timrå's vinster allt jag behöver för att överleva? jag är förstörd.

don't look back in anger.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0