6a

kollade precis startlistan för km på lördag. jag startar 6a. fan. jag som vill starta först. det brukar gå bra när jag startar först. fast det har väl iofs inte gått dåligt någon gång, om jag ska vara ärlig. det lät skrytigt, men det var inte menat. min "sämsta" tävling var väl på harry. trots att det var hans första tävling så skötte han sig jättebra :) det blev 0+ut. dvs vi nollade grundomgången men sedan ville han hoppa ett annat sistahinder än vad jag ville. och den dragkampen slutade med att han fick som han ville. men i mina ögon var han felfri hela vägen :)

oj nu svävade jag ut lite här. men 6a. jaa.. det ska nog kunna gå ändå. ska försöka satsa lite mer framåt än förra tävlingen. det blir målsättningen.

n' en skön lirare

Hej :D

Nu är det så att jag har min första frågestund i min blogg. Skulle ju vara roligt om man fick massvis av frågor. Du gör som du vill. Men kolla gärna in min blogg =)

Love Natalie ♥

2008-10-30 | 17:53:23 | http://natalienilsson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0