last day

idag är det sista dagen på lovet. blä. helgen har iaf varit kanon.

fredagen bjöd på ridning och utågång. 18:10-19:00 red jag dressyr på hästen Lotta. hade aldrig ridit henne, men det gick helt okej. sedan gjorde anna och jag oss redo för utgång. när klockan var tolv skjutsade björn och teo ner oss till lyset. vi hade en kanonkul kväll/natt. många kända ansikten, slagsmål, hyffsad musik, alkohol. fulländat. b & t kom även och hämtade oss runt tre.
när jag och anna stapplade in här i lägenheten la vi oss och kollade på film och åt mackor. vi slocknade dock innan filmen var slut.

lördagen tvingade vi oss upp klockan 10. inte mycket sömn där inte. 11 åkte vi till stallet och byggde bana. hoppelihopp, sedan var det över. som jag berättat så blev det en andraplats för min del.
efter tävlingen åkte jag och carro hem hit. sedan åkte vi och hyrde film och köpte pizza. pizzan var jääävligt god. inte nog med det så tjockade vi chips och godis också.
på kvällen fick vi besök av carros pojkvän och tre av hans kompisar. ett-halv två skjutsade jag hem carro och pojkvännen till carro.

imorse när alarmet på mobilen ringde var jag trött som ett as. jag och katten hade lite morgonmys innan jag drog mig upp ur sängen. 12 åkte jag till stallet och kollade när carro tävlade. jävla snåldomare.

nu sitter jag här. halv fem ska jag åka hem och käka kyckling.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0