tooersssdaaahh

tjingtjong!

ska strax skicka iväg fysiklabbrapporten till eva. sedan är det lugna bullar heeela helgen. gyyy va mys.

hade bara kemiprovet idag. kan ha varit för att jag skippade mattelektionen. men fika går faktiskt före integraler! plus att jag räknade lite när jag kom hem. räknar lite till senare. kanske..

bara en fysiklektion och en opera kvar till helg. helg är bra. helg är mycket bra. vad händer i helgen? det blir ingen utgång för min del. det får vänta till nästa helg, för då har amanda kommit hem från alla sina äventyr :D


skicka fysiklabbrapport skicka fysiklabbrapport skicka fysiklabbrapport skicka fysiklabbrapport





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0