spa

dagen kunde knappast ha börjat bättre. 10:30 låg man på massagebordet och fick först en halvkroppsmassage och sedan en ansiktsbehandling. UNDERBART! skulle lätt ha kunna legat kvar där hela dagen.

fick tillbaka kemiprovet idag. hahahahaha. jag fick godkänt med tre poängs marginal. bra jobbat där! det var ändå en lättnad, med tanke på att jag trodde att jag skulle få fetaste IG:et.

har nu pluggat historia i ca en timme. hade tänkt ta en timmes paus och kolla på top model. sedan ska jag väl plugga lite till. det känns som att det inte borde vara några problem att få godkänt på det här provet. bara hitt' på nå om man inte kan. peder är förhoppningsvis snäll med poängen :p

ikväll flyttar jag hem. buhuhuhuhuhu...



Jessica

Hehe skriv lite om Annika på provet då blir han nog glad :P

2008-11-05 | 19:35:45 | http://takeadeepbreath.blogg.se/
-h,

sjukt härligt det låter med massage!

2008-11-07 | 11:16:53 | http://jagominsyster.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0