söndag

hann inte mer än vakna så satt man i bilen. jag, mamma, pappa och morfar åkte och hälsade på mormor på sjukhuset. hon verkade hyffsat pigg iaf :) hon får säkert åka hem inom en snar framtid.
sedan åkte jag och pappa och tvättade fiestan. men det var inte hela sanningen. sanningen var den att pappa tvättade bilen och jag kollade på. hehe.

nu ikväll har jag varit bort till carro en sväng. jag och jessi blev intervjuade angående vårat projektarbete. om jag hade vetat att det hela skulle höras över hela hedbergska, så skulle jag aldrig ha ställt upp. men nu är det försent :p aja, man får väl bjuda lite på sig själv. hahahaha. usch.

haha linda rosing på sanningens ögonblick nu. piiiiiiinsam. och hennes "polare" sitter bara och driver med henne.


senare blir det alla veckans avsnitt av andra avenyn.






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0