seeeg

ställde mobilen på 09:30 bara för att vara säker på att komma upp i tid. blev dock väckt 09:27 av att hunden ville komma in i mitt rum. så det var ju lika bra att kliva upp och släppa in henne. ingen idé att gå och lägga sig och sova i 3 minuter till.

åt lite frulle, sedan satte jag igång att plugga. flöt på ganska bra i ca 40 minuter, sedan fastnade jag. jag tror bestämt att många av svaren till lathunden inte ens finns med i kemiboken. det är sånt som bara roy vet. och hur ska man kunna veta allt han vet?? jag bestämde mig därför istället för att försöka lära mig det jag hade kladdat ner i min skrivbok. går väl sisådär. orkar inte gå djupt i det hela. kommer ändå inte få mer än G i den här förbannade kursen.

fortsättningsvis tänker jag sitta här och slöplugga lite samtidigt som jag suuurfar runt. yeh.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0