morgondagen

sista avsnittet av veckans andra avenyn ska jag kolla på nu. sedan blir det till att sova. känns som att jag inte har sovit särskilt mycket dom senaste dagarna. måste sova ikapp lite.
ska på möte på kommunen imorgon klockan 10:00. hade tänkt använda mina ben och gå dit. för jag menar, det är ju såå långt. det tar kanske 5 min att gå dit. men om det är halt kanske det tar 10 min. eftersom det bara är nedför hela vägen så lär man väl drutta på arslet.
efter mötet ska jag och min projektgrupp fixa lite. när klockan sedan blir 13:00 så ska vi infinna oss på kulturmagasinet.

hade även tänkt att införskaffa mig lite nytt smink när jag ändå är på stan. funderar på detta:



båda sägs vara bra. så vi får väl se om det stämmer.

Godnat med er!





Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0