min käft och jag

tuggar chips. brände tunghelvetet igår när jag åt på frasses. satans strips! sååå det gör ganska ont så fort man har nåt i käften (for your notice...)
på tal om käften så var jag ju somsagt till tandläkaren idag. och hur onödigt var inte det?! hon pillade med ett av sina "verktyg" i käften i 3 sek, sedan la hon fluor på tänderna sedan fick jag åka iväg till skolan igen. nödigt.se, SKITnödigt. hehe humor på hög nivå.
och för alla er som är födda 1990 och bor i sundsvall: vi ses i februari! då har tandläkarna nämligen planerat att kalla alla oss på två dagar. yeeeeeha! hörde något om kryssfrågor. spännande!

det börjar bli torrt i käften. behöver något att dricka. då återstår bara ett liiitet problem, det enda som finns i kylskåpet i dryckesväg är mjölk eller öl. måste överväga saken...




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0