lugnt och skönt

YOYOYO!

jag skulle vilja kalla den här veckan för lugna veckan. har ingenting som jag måste göra, och det är så grymt skönt. fast borde kanske lägga på ett kol när det gäller svenska/historia-bok/film-projektet. det får helt enkelt räcka med att jag och jessi såg Pearl Harbor idag.  vi spolade så mycket att en 3 timmar lång film blev typ en timme. haha. men vi orkade inte se hela. kollade bara på krigsscenerna, eftersom det är det vi behöver till arbetet. måste börja läsa den där satans boken också. bläääu.

MEN annars äre lugna bullar. och på torsdag flyttar jag hemifrån i en vecka, igen. :)

Jessica

Jomenvisst är det AFV som är på tv:n. Jag tycker han såg lite läskig ut.

2008-11-18 | 19:30:33 | http://takeadeepbreath.blogg.se/
Jessica

Herregud vad sugen jag blev på lussebullar när du skrev att det var lugna bullar.

2008-11-18 | 19:46:24 | http://takeadeepbreath.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0