kemi 24/7

idag på vår enda lektion fick vi tillbaka kemiproven. ett jävla poäng ifrån VG. fakk! och vad tror ni är det första vi får efter vi har fått tillbaka proven? lathunden till nästa prov! som förvörigt kommer äga rum om mindre än tre veckor. tre jävla prov inom loppet av 8 veckor + att vi ska börja på någon uppgift direkt efter nästa prov. you got to love kemi B och framförallt roy.

i smell pancakes. mums.

imorgon flyttar jag. åker direkt till syrran när jag slutar skolan imorgon och skjutsar henne till tåget. sedan måste jag åka hem och packa och sedan åka tillbaka till lägenheten och göra mig hemmastadd. lär måsta åka och handla mat också.

that's all. PUSS




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0