ingen lektion

kollade nyss fc, och där meddelar våran kemilärare att han inte kan ha våran lektion (ingen är förvånad), men vi får sitta i klassrummet och skriva klart lathunden. då har jag 2 frågor. vem fan går till skolan när man inte behöver? och. har vi ens börjat med den där lathunden?! hörde även rykten om att vi har 2 lathundar till provet? och provet är om 2 veckor. kul jävla jul.

nu tänker jag, på min lediga dag, dammsuga och diska och packa och klappa katten.

men dööööööh, kom på att jag ändå måste åka till skolan för att hämta matteboken. jag gör det.... sen.

Bullen

Sv: tacktack:)

2008-11-26 | 16:57:32 | http://thebulle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0