halka

vädret bjuder idag på underkylt regn. både folk och bilar slirar omkring här ute. bussarna blev inställda, men sådant tjaffs slipper ju en annan som har körkort och kompisar med körkort ;)

vi tog oss iaf till skolan helskinnade. hade en timmes fysik. fick veta resultaten från provet. VG! man tackar och bockar. eller, vem fan tackar jag? det är ju min egen förtjänst. belöning anyone?

efter fysiken tog vi en sväng till ica kvantum. köpte lite gott att ha till operan som vi skulle på. 3 timmar = mycket att tugga på. och operan var bland det värsta jag har varit med om! jag fattade ingenting. och om man inte redan hade huvudvärk så fick man det då! någon kunde mer än gärna ha fått skjuta mig. behöver jag säga att vi åkte hem i pausen?


nu väntar det ridning om några timmar. hoppelihoppning :D






Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0