friday i'm in love

kom på en till grej som jag gjorde (eller ja, INTE gjorde) igår som fick mig att känna mig ännu mer lyckad. jag glömde totalt bort mitt utvecklingssamtal som jag skulle ha 09:30 med min kära mentor. kom på det i slutet av dagen. stackars min mentor som fick sitta och vänta på mig i onödan. ajaj. undra ifall det blir smisk nästa gång vi ses...

fredag är det idag, och jag har spenderat hela dagen i skogen. började vandringen med 2,5 km uppförsbacke. härliga tider! och våran redovisning fixade vi på plats. haha. men hur seriös måste man vara på en skala 1-10? vi låg nog ungefär 0,2 på den skalan. men en redovisning lyckades vi knåpa ihop iaf. improvisation kallas det. "bulgur kan man äta om man ska ut i skogen." hahahahaha!

ikväll blir det stallet i vanlig ordning. ska väl rida aggro-lotta tror jag. ganska tråkig häst måste jag säga. hon går där i sin form och trippar på. känns som att det inte finns så mycket för mig att göra då :S

friday i'm in love. naaaaaat.




Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback





Dude, you're fugly!


bloglovin

bloglovin







RSS 2.0